Saada päring!
Seiklus- ja matkafirma 360 KRAADI

Osalejate suure huvi tõttu paneme oma renditiimi välja ka Türi-Tori kiirlaskumisel (13.04.19). Pakume omalt poolt transporti starti ning hiljem korjame oma paadid kokku finishist!

Nii nagu igal eelnevatel aastatel oleme ka sel aastal Võhandu maratonil kohal ning rendime varustust.

Tegus aeg on hoo sisse saanud – nädal tagasi oli meie tiim siin ja seal suurte seiklustega toimetamas. Seiklus omaette on iga aastaseks traditsiooniks saanud Võhandu maraton, kuhu meie kahesed süstad saavad välja renditud juba aasta alguses, sest huvilisi on aasta-aastalt kasvavas joones. Peab mainima, et osalejaid oli sel aastal rekordarv ja melu oli väga võimas! EV100 auks 100 km jõel ühe päevaga!

Nädalavahetusel toimus suur rula ja BMX rataste trikivõistlus Simpel Session, kus oli kohal palju maailmakuulsaid sportlaseid.
Enne aga kui võitlustele minna on vaja ka meelt lahutada ja juhtuski, et trikiratturid tulid meiega fatbike matkale. Meie talv ja rattad avaldasid neile ilmselgelt muljet ning nad jäid sõiduga väga rahule.

Seekordne postitus tuleb natukene pikem kuna emotsiooni on palju edasi anda. Kui päris kõike ei suuda läbi lugeda siis keri allapoole ja vaata vähemalt pildid ja videod ära.

Räätsamatk on huvitav viis looduses liikumiseks. Peaaegu iga majutusasutuse juures on üks raba kuhu saab räätsadega minna! Mis räätsamatka juures veel võluv on, on asjaolu, et sellega saavad kõik hakkama!

Türi-Tori kiirlaskumine toimub 14 aprill 2018 ning pakume sellele üritusele rendiks kahe- ja ühekohalisi kajakke ning kahekohalisi kanuusid koos paatide transpordiga.

Sügis on kindlasti see aeg kui on kõige kihvtim rabas käia, seepärast sai ka sügisel välja kuulutatud mitu räätsamatka. 22 oktoober oli kohtumispaigaks Palasi raba serv. Ilm oli vaikne ja jahe, metsaservas tää-täätasid rasvatihased, kuskil toksis rähn puud, õhk oli niiskusest karge. Esimesena jõudis matkalistest kohale Priit, kes oli tulnud rongiga ning ei läinudki palju aega mööda kui tuli välja, et ta on välja mõelnud ühe huvitava asja…

Ühel hea päeval tuli hirmus isu üheks seikluseks ja matkaks. Pisut nõu peetud ja asja arutatud, sai plaan paika. Otsustasime vahelduse mõttes maismaa suuna asemel vaadata mere poole ja nii jäi meile ette Aegna saar. Aegna, mis ajalool ja looduse poolest nii põnev, oli just parasjagu kaugel (loe praamisõidu kaugusel) aga samas nii lähedal (loe Kesklinn:)).

Sel aastal oli meie pundist sõitmas seda kiiret laskumist Linda ja mina. Kogu üritus oli meil väga tasakaalukas. Mismoodi? Kohe selgitan.  Linda on naine, mina mees. Linda sõitis lühemat distantsi ma rebisin pikemat. Linda sõitis komposiidist WK kajakiga, mina plastikust Seabirdiga. Linda kasutas karbon aeru mina grööniaeru. Linda võitis oma klassis, mina mitte.

Esmaspäeval pakkisime varustuse ja minekusihiks oli Keila jõgi. Kuna maratonide hooaeg läheneb siis peab istumistunde koguma, parem muidugi kui istumistunnid vahetuvad aerutamistundide vastu!

Valisime ühe kena uduse hommikupooliku, et proovida paksurattalist liivastel randadel ja künklikel metsaalustel ka veidike ida pool.

Üle pika aja taas lisame matkade ja ürituste pilte Flicrkisse.

Loodus mõjutab regionaalse turismi eripärasid. Rannikul ja saartel on selleks meri, Ida-Virumaal tööstusmaastikud, Kesk-Eestis suured […]

Ilmad kisuvad talviseks ja esimene uisujää on juba rabalaugastel. Matkauiskude omanikke on Eestis  rohkem kui kunagi varem ja esimesed uisutiirudki tehtud.   Siin siis põhiline mida jääle minnes meeles pidada.

Käisime kolmapäeval Kõnnu Suursoos uisujääd kontrollimas. Jää oli korralik ja tugev. Ühes kohas kus ma piigiga jäätüki välja toksisin sain selle paksuseks 7 cm.

Ühel päeval viskasime paksurattalised jalgrattad bussi ja põrutasime Paldiski poole. Temperatuur oli talvine kuid lund polnud olla. Termomeeter näitas hommikul -5  kraadi. Parkisime end Kersalu kanti mereäärde ära, panime rattad sõiduvalmis ja hüppasime sadulasse.

„Käisime reedel rabas räätsamatkal, kuid see mis meid ees ootas vapustas meid kõiki. Kliki siia, et näha mis edasi sai.“  Nii kõlaks mõne kõmulehe pealkiri olnud sündmusest. Kuid tõepoolest, sellel matkal aina juhtus asju mis olid põnevad ja õpetlikud.

Võib öelda, et selleks aastaks on merelkäimised suuremalt jaolt tehtud. Septembris tuuliste päevade arv tõuseb ning veetemperatuur alustab langustrendi. Tegime veel ühe tiiru laidudele, et pilk peale visata ja meenutada olnud suve.